Salutare, în final am reușit sa fac o primă postare de când am blogul...de aproximativ 2 ani?! Mda, abia acum mi-am luat avânt ceva mai tare și sper sa ies din rutina zilei.
Photographic Manifest a fost o idee mai veche prin care artistul, dorea să se exprime, nicidecum sa fie un fel de adunare publică prin care să demonstrez ca sunt prea multe biserici, prea putine spitale, multa politica și alte aberații televizate. Nu! e pur si simplu vorba de manifestarea mea ca artist. Adica felul în care fac fotografii, felul prin care încerc să fiu altfel, să încerc sa fiu unic, să răsar din masă.
Și am reușit sa îmi finalizez site-ul (www.mics.3x.ro) până la urmă, pentru ca il am de la 14 ani cred, dar jur dacă mi-a plăcut vreodată să construiesc coduri și alte alea. Am participat în vremea liceului la concursuri de Tehnologia Informatiei și Comunicarii (TIC) și am reușit la o fază județeană pe locul 4 cu site-ul www.lupac.3x.ro (comuna prin care mi-am dezvoltat si arhivat amintirile cele mai tari). Acum sunt tot felul de programe si programele, plus că am mai tras cu ochiul pe tutorialele de pe web și am reușit să îmi fac o imagine mai bună în cap.
Acum mă ocup exclusiv cu finalizarea lucrării mele de disertație pentru că în 2 luni jumate trebuie să o susțin. Exclusiv? dracu' ma ocup și cu fotografia, de ce scriu oare prostii?
Bine, salutare pana data viitoare!
(________________________________________________________________________________)
English version:
Hello, finally I managed to make my first post on this blog...I've registered almost two years ago... Yeah, only now I've realised what to do with it and hopefully I'll get out of the routine.
Photographic Manifest was an older ideea trough which the artist wanted to show his work, so it's not a public gathering, or a protest blog. I don't want to demonstrate agains too many churches are being built in my country and less hospitals. Too much politics or other televised aberations. NO! it's simple it's only my manifest as an artist. By which I mean; how I shoot, how I want to be different from the mass.
And I finaly finished my website (www.mics.3x.ro), I've had this free domain since I was 14, I guess, but I swear I've never liked to build up codes and other stuff for the web. I've been into some competitions during my high school time and I managed to pull off a 4th place in webdesign and other properties with another site, www.lupac.3x.ro (the site of the village I grew up in and spent most of my memories in). Today we have a lot of automated software and on top of that I've been looking at web tutorials, so I managed to make a virtual image in my head of how I wanted my website to be.
Now I'm exclusevly working with finishing my masters degree and masters report, because in 2 months I have to present it. Exclusevly?!...the hell? I'm doing photography why am I writing dumb stuff?
Good, salutations until next time!
No comments:
Post a Comment